Jag kom IVÄG trots allt !

Ang Trettondagens festlighet med Lasse Stafanz som jag ville gå på

Jag kom fasiken IVÄG på kasedansen, och jag hade så roligt. Hann inte mer än komma in o sätta mig innan jag blev uppbjuden.



Denna kväll är lite speciell, har nog varit där NÄSTAN varje år när dom spelat. Det serveras ingen alkohol mer än lättöl och en macka om man vill. Men man får ta med sig EGET dricka. Bara man inte springer runt med det, utan snällt sitter vid bordet och dricker så säger vakterna ingenting.
Så det är som en enda jättestor hemmafest. hihihi.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hihi. Jag hörde dig när du kom hem och sjöng på natten. Haha

2011-01-10 @ 14:11:18
URL: http://lisathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0