HALLAOOOOO SNNNYGGING !!!


Galna Plätten alltså !
Hon ringde precis och säger följande:

-Hallao du. Alltså GUD jag måste ringa dig. Jag har gjort BORT mig TOTAAALT nyss, säger hon !
-Jaasåå?
-Ja. Vi stannade på macken nu, och där drog en Röd Volvo upp intill oss.



-Där e ju Katti, sa gubben min.
-O JAG rusade ur bilen och galer för kung och fosterland: HALLAOOO SNNNNNYGGING !!......................?????
SEN ser jag ju att det fan inte VAR du. För du e väl på jobbet ?!
Fyy fan.. jag kastade mig in i bilen snabbt som ögat, och hörde tjejen (som för övrigt var BLOND ??? o jag, Katti e svarthårig) säga:
-Ja inte varje dag man blir kallad snygging precis..






Kommentarer
Postat av: jeanette

Jag i ett nötskal he he he

2011-01-24 @ 18:01:30
Postat av: Zilla

HAHAHAHAHAHA hon e för gullig den där plättis!!! :)

2011-01-24 @ 23:24:19
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0