Jag FÅR söka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Auditionturné för Körslaget 2011

Hallå, alla härliga sångbegåvningar - nu drar auditionturnén igång inför Körslaget 2011.

 

REGLER

* För att söka till Körslaget måste du tillhöra den kommun som kören representerar.

* Du får inte livnära dig professionellt som musiker/artist.

* Du måste vara minst 16 år.

* Är du under 18 år måste du ha målsmans underskrift för att få söka till programmet.

(Om du är under 18 år och kommer på audition utan förälder - skriv ut, fyll i och ta med nedanstående blankett.)

Ja, det var exakt detta jag läste och blev så ledsen för att jag inte tillhör kommunen, Kristianstad.
Men min chef föreslog at jag skulle skicka iväg ett mail ett mail och berätta att jag arbetar heltid inne i kristianstad. Alltså att jag är verksam här i stan.
Och det hjälpte !
För jag fick svar att om jag är verksam i Kristianstad så får jag givetvis söka !

Just nu är INGEN i hela världen gladare än jag, mitt herrskap.
Nu måste jag koppla upp mig igen och leta låt å allt.




Take care, my friends


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart söker man :?

2011-02-09 @ 11:00:00
Postat av: Zandris

YEAH!! Nice =)

2011-02-09 @ 21:00:23
URL: http://scollection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0