SÅN blev jag..

Hihi. (Hittade ett skojigt inlägg hos Diana  som jag bara måste härma *lol*)

JAG är speciell:


-Jag pressar samman mina läppar varje gång jag klipper i nåt..

-Spottar tre ggr när jag ser en katt utomhus. Det har eskallerat, så nu spottar jag alltid - oavsett om den sitter eller går omkring. Svart eller vit spelar ingen roll. Bäst att spotta ändå för säkerhets skull

- Går aldrig på, eller mellan A-brunnar. Om jag råkar göra det ändå, måste jag dunka mig själv i ryggen.. tre ggr.. INNAN jag tagit 10 steg.


-Ropar alltid på Mamma när jag blir rädd och på nåt sätt får panik (kan räcka med att jag blir kittlad)

- Berättar alltid för barnen när jag ska ta en dusch, men jag säger det alltid på Engelska (??) "I jump in to the shower !"


- Jag måste alltid slänga en tanke på min käresta eller den jag önskar ska bli "min", när jag går på en K-brunn



Jaa.. SÅN blev jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0