Run Forrest, run....

Idag och i morgon börjar vi jobba senare. Ett mini kvällsprojekt.
Så idag vaknar jag 08.30 såå skönt ! Men när man nu har ledigt hela förmiddagen kände njag att jag ju får göra nåt MED den liksom, och inte bara flyta rundor mellan balkongen med cig och soffan/Tv.

Så på med gympa dojjorna, en snabb flukt på "powerwalk-schemat; 30 min rask promenad
Morgonsolen gjorde mig så glad, och plötsligt händer nåt med min kropp som inte hänt sen Mora brann:

Jag springer....JAG springer !... Jag S.P.R.I.N.G.E.R

Hahaha, tjohoo.. TA mig i brasan alltså.




Känner mig jävlgt duktig nu.

Kommentarer
Postat av: Mia

Oh morgonpromen , det lät skönt :) Det ska jag göra när jag klämt ut bebben :D Men springa, njaa det får nog jag vänta med tills jag fått min kondis tilbaka som varit försvunnen i några år ;) Men kul att du gjorde de, måste känts förbannat skönt efteråt :) Kram på dig.

2011-08-23 @ 11:21:05
URL: http://nattstad.se/brunettmia
Postat av: Jonna

Om jag ändå hade den enegin!!!???

Du är såååååå duktig!!

KRamar

2011-08-23 @ 11:31:00
URL: http://donnandoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0