Helvetesveckan

Snart är helvetesveckan över. Vilken PÄRS det är att komma in i rätt gängor igen.



Inte nog med att man haft ångest 1 vecka INNAN jobbet för att man SKA jobba. Nu kan man inte sova på nätterna för att man BÖRJAT jobba..

Jag lägger mig i tid (runt 23) men vrider och vänder på mig i många många timmar innan jag kan somna. Kanske somnar vid 03, i bästa fall. Under dom timmarna jag "sover" sen, så vaknar jag ett par gånger..

Zoombie-Katti på morgonen.. men nu i natt är den första natten denna veckan jag somnat "redan" vid 00.00 tiden.



Nu är det iaf bara idag och i morgon är det Fredag, som vi bara ÄLSKAR !

Laddar för trevligt helgbesök, och Dianas 25 års fest :)


Miss Ya´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0