Håret rasar av mig

Gud så mycket man VILL nu när lönen kommer. Men sen vet jag av erfarenhet, att man sållar rätt så snabbt.
Men just NU vill jag till IKEA i Malmö, samt fixa håret. Vill ha löshår. Zilla ska hjälpa mig beställa och sätta in dom..

Har ju bränt sönder mitt hår sedan jag blekte det och gjorde slingor. Känns och verkar som jag tappar 1-1 1/2 cm varje gång jag bara tittar på plattången *snyft*
Fan. Måste jag färga tillbaka till mörkt kanske. SOM jag har strävat efter slingor, och nu när jag äntligen fått den nyansen jag ville ha så...

Men det verkar som jag inte kan ha det blont, när jag kollar på gamla bilder så ser jag hur mycket det gått av på väldigt kort tid ! :O(






Då:
Kolla bara in luggen tex. Mycket längre än nu, och detta är bara nån månad sedan



Nu:
Detta är taget idag... tragiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0