Nästa projekt !

Ja, så åkte vi då ut. Men INGEN  e gladare än jag. Och jag MENAR det verkligen !!


Sjukligt trött, och massor av vila att ta igen. Jag orkar inte ens prata om KÖRSLAGET mer, är less på att träffa okända människor. Jag undviker folksamlingar..
Usch. Skulle aldrig orka med att vara kändis. HAHAHAA


Men en erfarenhet rikare är jag, och har haft SJUKT skoj ! Vi har en hel del spelningar vi ska göra med Ann-Louise i Sommar, vilket gläder mig.

Sen är jag ju aldrig sysslolös, som ni kanske vet :-)



Så nu sätter jag åter klorna i mina "gamla" påbörjade projet, som fått vila lite pga detta.

Min singel ska göras klar. Så in i studion igen med mig bara !
Maskeraden som jag arrangerar ska finslipas, alla detaljer ska ses över.
Plus en del annat inom musiken, men det kan jag inte avslöja ännu riktigt.


Ha et gott folks, nu e det Lunch.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0