Lovely weekend

Vilken fantastisk helg jag haft !

Solat å badat.. höll jag på att skriva. Hahahaa. Solat och grillat ska det vara ! Så har jag fått träffa mina vänner
igen, minsann - GOTT !

Jag bjussar på lite bilder från helgen:


Dotter och fästman, Björn



Bamse/Sune, "Berra" & Zilla-Pilla



Dotter nr 2, fryser jämt hon..


Conny "säl" kom en runda och kollade läget.


Mormors ögonsten


me, myself & I



Sen fortsatte vi umgås och ha skoj inomhus. Fler människor droppade in, och det blev en lyckad afton, sånär som på den spritflaskan någon av mina gäster tömde som INTE var gästens egna, utan stod på MIN bänk, i MITT kök, i MITT hem. Att man inte ska kunna ha sprit framme utan att någon IQ-befriad "vän" ska SNO innehållet, och sen ställa tillbaka flaskan -TOM igen.

Hmm... man slutar aldrig att förvånas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vad kul att du svarade. :)

Vad roligt. Vad sägs om att jag gör ett inlägg om Körslaget då? Jag ställer lite frågor till dig och du svarar. Jag gör ett inlägg som du först godkänner innan jag publicerar. Skulle det vara okej? :)

2011-04-11 @ 12:59:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Zilla

Haha va ja ser pluffig ut i ansiktet på den bilden! :) Ang de där me spriten så håller ja med man slutar aldrig förvånas men man har ju sina misstankar om vem den där busiga gästen som inte kan ditt o mitt är! O detta va bara börjar på allt skojj vi ska ha denna sommarn! aj luv it! va kul o träffa min kaddi igen! ;)

2011-04-11 @ 13:40:49
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0