-Vad f*n HÄNDE ??!

Bloggade i morse. Och normalt brukar jag ha 1, kanske 2 kommentarer när dagen är slut. Fast ni ÄR betydligt fler som läser, så tror jag inte ni vet hur KUL det är att läsa era små kommentarer.

Nåväl, jag gick in nu igen precis.. och ser att jag har 9 (nio) kommentarer, på 3 timmar liksom !
-Vad F*N hände ??!
Höll på tappa hakan..




Och det är från en massa NYA folks som jag inte känner, vilket nästan e ÄN roligare.

TACK snälla ni, gulliga Mammor och brudar, och anonyma. Var fick NI luft ifrån ?!

Keep up the good work, och Varmt Välkomna tebax till min blogg.

Jiises vad gla´jag e nu då :-)

Svarar jag inte er direkt e det för att jag jobbar :-)

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

jaaa jag såg det! haha coolt!:D

2011-04-14 @ 22:14:53
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0