What aboat "J" ?

Det känns som jag har lämnat det bakom mig, men förstår på er läsare att ni gärna vill veta hur det gått, och vad som händer..
Vissa kommentarer av er läsare har jag valt att inte publicera, då berörda personer är nämnda vid deras namn.

Egetligen händer ingenting....absolut ingenting. Och lika glad för det e jag.

"J" försvann lika snabbt som en brakskit i blåsväder, och häxan i spelet likaså. Om dom träffas eller ej, har jag ingen aning om, och skiter fullständigt i det. Men dom kanske passar bra ihop, dom är ju lika som bär i personlighet.




Kommentarer
Postat av: Belinda

Tycker du är skitstark som bara har låtit det här rinna av dig och går vidare med huvudet högt!

2010-09-09 @ 10:53:55
Postat av: Sanna

SV: Med marken strumpor menar jag finns ju marknader runt om i Sverige.

Vi har en jättestor varje höst och det kommer många knallar.

Jag brukar alltid köpa strumpor där, söta motiv mm.

Håller lite längre och det är ju billigt och bra :)



Kanske finns en stad nära dej som har en höstmarknad? Passa då att åka dit :P

2010-09-09 @ 12:20:48
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV: hahahaha :)

Ja eller hur, skitbra =)



Köpte förra året, så jäkla fräka.

en bajskorv med flugor... så jäkla roliga, nu är jag poppis hos mina syskonbarn som är inne i kiss o bajs åldern :P

2010-09-10 @ 00:08:01
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0