Omtumlande helg

Idag är jag trött..jättetrött.
Lila knoddelina slutade andas igårkväll !!!.fick ett samtal av min dotter där jag knappt hörde vad som hänt.
-Hon andas inte.... hon ANDAS inte !!...var det enda jag uppfattade.

Det slutade lyckligt, som tur var. Men det var det värsta jag varit med om. Jag var dessutom inte hemma, och hade väl i och för sig inte kunnat göra nåt ändå. Man står helt handfallen.

Hon mår bra nu i alla fall, och ni kan läsa om det hon min kära dotter
HÄR

Lilla vackra barn. Inte skrämmas så....



LOVE !!!!

Kommentarer
Postat av: anouk - NuFörvirradSmåbarnsmor

<3<3<3 Ja usch fyy för bövelen...

2010-09-26 @ 20:25:04
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0