Hur mår jag ?

Jo fan...
Jag mår nog bra :-)
Längtar tills den 27:e. Då drar vi 3 st från jobbet till Ullared minsann. Vi har hyrt en "Ullaredsstuga" som det så fint heter. RIKTIGT billigt med.

Då blir det vin och kex/ost i bagen. Och det ska bli så himla spännande att få se den nya delen som dom byggt ut.
Bränna fliiis e alltid skoj !

Vad vet man..kanske vi ser Morgan med.



Man kan inte låta bli att Älska honom, eller hur ?....


Tänkte jag skulle införa en "dagens slumpade bild" som avslutning på mina inlägg.
Den bild jag lägger upp i inlägget blir grunden för Dagens bild på google då.
Och då slumpar jag upp tex sidan 21 på resp sökning-blundar & siktar- och VIPS har jag muspekaren på en bild som inte ALLS behöver höra till sammanhanget.
Var fan fick jag detta ifrån ?..var det NÅN som fattade vad jag menar nu ?

så....


Dagens slumpade bild:




hahaha.

Kommentarer
Postat av: anouk - NuFörvirradSmåbarnsmor

eh nä? haha

2010-09-14 @ 22:38:38
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Zandris

Hello snäckan :)



En liten fråga... Vad är det för typsnitt på "Ullareds Hunken"



Kramar i massor.

2010-09-15 @ 21:40:25
URL: http://scollection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0