Där rök håret. .eller nåt..

HJÄLP !
I dag ska vi fotografera oss på jobbet för en hemsida. Detta kom jag på vi 22-tiden igår KVÄLL. Hade helt missat det.
Och jag som ser fördj*ig ut i skallen. Jag har inte kunnat ha håret utsläppt på typ 1§ månad för det är alldeles för tjockt, och vår privata frisör har lyst med sin frånvaro så hela vår familj är i desperat behov av en genomgång.

Bra kvinna reder sig själv!...tänkte jag, och letade fram tunningssaxen.

Klipp klipp, och bortsta, borsta...å klipp klipp lite till...
och VIPS !!




..vaddå, menar du att det inte SYNS ??!! Så här ser jag UT när jag bortstat ut mitt hår. MUHAHAHAHA.



En hög svinto mindre.

Sweeet :-)

Kommentarer
Postat av: anouk - NuFörvirradSmåbarnsmor

hahahahaha

2010-09-15 @ 10:16:44
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahahah! Du bjuder verkligen på dig sj. Självklart att en kvinna reder sig själv. Jag tycker att du ska färga de blondt igen som du hade de innan. Frächt!!!Kram

2010-09-15 @ 16:31:07
URL: http://lisathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0