Täppt i däsad

Alltså jag hoppas VERKLIGEN att det bryter ut nu ORDENTLIGT !
Förkylningen alltså..så det är klart en gång för alla.

-Skallebank.CHECK!
-Näsan rinner. CHECK !
-Ont i kroppen. CHECK !
-Ont i halsen. CHECK !
-Nyser. CHECK !




Typ alla på jobbet har varit sjuka, inkl min familj.....utom jag. Och jag har känt det till och från LÄNGE nu, att det finns i kroppen.. lagom så man är halvdassig.
Men nu verkar det som det brakar loss i alla fall.

Negativt dock att jag får mindre i lön, och att jag inte får träffa "Lill-stumpan" på ett tag..


Kommentarer
Postat av: Melinda - mamma till Julia

Nämen hej! =)



Vad kul att du också vill köpa en! =) Just nu har jag lite kö, men om ett par dagar så! Jag skickar med min mail så kan du ju skriva hur du vill ha det! Och även bifoga bilder om du vill ha med sådana! =)

kram

2010-10-13 @ 14:56:04
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/
Postat av: Zilla

Tack :)

Ja jag vet de kommer inte va desamma utan vår favvo Katti :/

Hoppas du blir kry snart o du jag skrek HEEEEJ på dig innan idag när du gick ner i Lisas källare? men du va i din egna lilla värld :D

2010-10-13 @ 23:43:31
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0