Pyyyyl...

Alex  ([email protected]) om Living next door to Alex: (Tidigare inlägg av mig)

Älskade, älskade vän! Jag blev rörd till tårar när du skriver så fint! Men du har så rätt! Det slog mig häromdagen att det faktiskt gått några år sedan vi umgicks flitigt och hittade på alla dessa jävelskap, men trots vårt break så finns vi alltid där för varandra ändå! Jag tror att denna pausen hade en mening! Vad tror du? (Nu låter jag som Håkan, jag vet. Haha!)

Vi var så olika, men samtidigt så lika! Men det stora som skiljde oss åt var att du var färdig med ditt (barn osv) medans jag inte hade börjat. Jag var en vilsen själ i jakt efter "just det där" som tog många år att hitta. Jag har sårat många på vägen, tyvärr.

Vi har varit ovänner och förbannade på varann, och det har varit hattigt och dystert många, många gånger, men vi har trots allt ridit ut alla stormar och ALLTID funnits vid varandras sida.

Det är historia nu och jag ser mad glädje fram emot tiden framöver. Vi lever på olika håll, men samtidigt så nära.. Det känns från djupet av mitt hjärta att gnistan i vår vänskap har tänts. <3

Du är och kommer alltid förbli en väldigt viktig del i mitt liv.

Du är och kommer alltid vara min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0