Potatiskaka

Gårdagen gick till att vila upp min sms-tumme och hälsa på Knoddelina.
Jag försöker sms:a med vänster hand i den mån jag kommer IHÅG. E inte lätt lära en gammal hund sitta, minsann...
men den e bättre nu i alla fall..

Bakade potatiskaka gjorde jag med. Ungarna på pekade det häromdagen:
-Mamma, du MÅSTE baka potatiskaka och vaniljbullar snart...de e så LÄNGE sen.

TADAAAA..!!




Väldigt god och uppskattad...även av mig. Den tog nästan slut redan samma kväll :-P

Vi var fler som gästade Knoddelina. Hon skulle egentligen sova då, men så KLART hon inte vill sova när Mommo kommer..



Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

hihi vad allvarlig han ser ut:) Ja de var jättegoda som vanligt! Tack så mkt<3

2010-10-10 @ 23:22:16
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0