första gången





SÅ !

Då har vi äntligen haft vår första övning.
För att vara första gången så lät det förvånansvärt bra, får jag ju säga :-)

Stora diskussioner om vad vi ska ha på oss.
Oense... men vi ska nog komma överrens så småningom.

Det blir övning 2-3 ggr i veckan nu framöver. Som sagt är det bara 3 veckor kvar, och vi har precis haft vår första övning. (fråga mig inte varför)
Vi fick det underbara beskedet att
andra körer redan övat 12 (TOLV) gånger !!
host host...

Det börjar dra ihop sig ordentligt kommande veckor med detta, flytt, dop, kalas, Atfer work och allt vad det nu är.
Jag gillar att ha massor att göra...men...ja det ska nog gå på nåt sätt.

I morgon e det jobb igen. Magen mullrar på som ett ånglok, och påminner mig om att jag faktiskt var riktigt dålig igår... men jag är frisk i alla fall.Jag klarar av en fis...



Sleep tight, folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0