Är det inte de ena så e det de andra..

Hann bara in på jobbet och vända idag..
Kände mig totalt orkeslös och hängig.

Så jag valde att åka hem med 10-tåget. Man vill ju inte smitta sina kompisar på jobbet OM det skulle vara nåt på gång, plus att jag ville hem så fort som möjligt INNAN nåt satte igång.
Inte kul sitta på tåget och vara kass, även om det bara är 12 minuter hem.

Och nu, när jag arit hemma i 2 timmar, har jag sprungit på toa typ 4-5 ggr redan.
Peppar-peppar, har inte S-t (kan inte ens skriva det hemska ordet)

Men nr 2 jobbar stenhårt...
Hoppas det håller i sg så här i alla fall. För jag har som vissa av er vet, VÄRSTA s*y-nojan !



Usch. Vågar inte ens TÄNKA på den skitlön jag får nästa månad :-(
Var ju sjuk i förkylning förra veckan...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch stackare. Du får sitta och andas i en handduk och tänka på nåt annat så du ej krä... bla bla bla. Krya på dig och drick mkt. Kram

2010-10-18 @ 15:12:07
URL: http://lisathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0