Dag 01: Presentera mig själv

Jaaa, vad ska man säga ?

En mogen kvinna på 48 år som inte känt mig som 48 alls, men som nog äntligen börjar växa in i kostymen.
Mor till 2 underbara töser på snart 19 resp 24 år.
Mormor sedan 3 månader tillbaks, till det vackraste flickebarn jag sett !

Har bott i Skåne i 8 år nu. Är "Same-käring" från början (som mitt x kallar mig ibland).
Kommer från Gällivare men flyttade ner hit för Kärleken.

Hund och Katter (2 st)

I LOVE music, och i perioder är det riktigt hetsigt, men det gillar jag.
Så gott som alltid har jag något projekt på gång. Jag mår som bäst då.
Jag är även inhoppare i ett etablerat dansband bla.

Gillar när det "händer" - att stå i centrum.

Jag går o-sminkad på veckorna, och kan lätt gå på Maxi i Foppa-skor.

Jobbar som säljare på ett Callcenter i Kristianstad. Och har "TREBOR" på mitt skrivbord, som skriker febriilt när jag stryper honom efter att ha pratat med en mindre trevlig kund.



Jag spelar Guitar Hero på medium, Chicago och Yatzy
Har ett stort socialt kontaktnät
Min käraste ägodel är mobilen (sover med den)
Gillar  färgen svart och Sweden Rock (ska gå 2 år till, sen har jag varit där 10 år på raken. DÅ lägger jag ner)
Säger ifrån om nåt känns galet
Ifrågasätter
Är mycket för att "rätt ska vara rätt"

Ja, sen var jag med i Expedition Robinson år -2005.

That´s me, folks


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

hihi vilke roolig pres! :D

2010-11-22 @ 18:17:53
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0