Tjuvlyssnat

Hamnade alldeles intill en Far med sin dotter på tåget förra veckan. Jag skulle tippa på att hon var 5-6 år, och väldigt "lill-gammal"..

-Tänk Pappa när vi nu kommer hem till Mamma och trycker på porttelefonen..då skriker kanske Mamma:
-Släpp in mitt BAAAARN.....släpp in mitt BAAAAARN....?!
-Nej, gumman, Det tror jag inte säger Pappa.
-Jo för hon kanske är så förbannad på dig att hon inte ens släpper IN dig, men då får du pussa mig och bara låta BLI att komma upp, Pappa.....(tystnad).....så ses vi nästa vecka igen, eller hur ?!

Efter en total tystnad i någon minut säger flickan igen:

-Vad gör du Pappa ?
-............................jag läser.......................
-Men kan du läsa HÖGRE ?...jag hör ju inget......!!?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0