Min chef tröstade mig..

-"A", kan jag få ledigt en liten stund ? Jag ska bara snabbt på en audition.
-Javisst.

Jag lämnar jobbet i Kristianstad, för att i nästa sekund befinna mig utomlands, går omkring på gator och torg och letar efter stället.



Jag har på mig min nya fina hel-svarta tunika. Den e lång. Slutar nedanför knäna, i samma material som vissa sängkläder.(bomulls-floss.---svårt förklara)

När jag så tittar ner har den blivit totalt missfärgad. Bara plötsligt så där, från ingenstans.
Den ser ut som jag doppat den i ett stort färgbad i batik. Den ser fruktansvärd ut, och jag börjar storgråta.



Då kommer min chef "A" fram och tröstar mig. (märk väl att jag är kvar utomlands)
-Katti, det GÖR ingenting. Vi har fått nya datorer på jobbet, så du blir snart glad igen, säger hon.

*****************POFF*********************
Nu vaknar jag.
Kliver upp. Skakar på skallen åt den knasiga drömmen. Jag går på toa, och sen tar jag ett bloss.
Efter det går jag tillbaka till sängen. Jag är bustrött ännu. Klockan visar på 07.05

Somnar om..

Och FORTSÄTTER fan drömma samma J*a dröm igen !
Och den bara fortsätter exakt där jag vaknade !!

Vi GÅR tillbaka till jobbet, för att titta på dom nya datorerna.. Dom är mörkblåa, och skärmarna är lika stora som en halvsida i tidningen som jag säljer annonser för.
Mao ca 30x25 cm. (!!??)



Jag stoorbölar igen, och går ner till stranden och solar med mina nyfunna vänninnor på det stora hotellet. Utomlands.




Suck......drömmens mysterium. hahaha

Kommentarer
Postat av: anouk

haha knas

2010-03-14 @ 21:42:23
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0