SÅ kan man ju inte haaa de´...

I går kväll när jag kom hem från jobbet, och som vanligt sätter på mitt "sällskap": TV:n
Varpå jag möter texten: "Kan inte visas, pga brist på kort" eller liknande.

-Jaaa...visst fasen, jag skulle ju bara ha alla kanalerna i några veckor nu i början.


Men nog FASEN tycker man väl att dom kan sortera IHOP dom kanaler jag ska ha, i kanaler erter varandra väl ?!
Neheeeej då.
1 kanal är på nr 23, sen e det "kan ej visas" på dom nästföljande 4 kanal-numren, Så kan man se en kanal igen på kanal 28, varpå nästa inte kan visas osv osv...
Och grejen e den att jag kan inte samla ihop kanalerna SJÄLV heller, utan dom har verkligen tänkt till och spärrat allt. BARA för att man ska mer eller mindre tvingas att skaffa ännu fler kanaler för att fylla UT tomrummen mellan..




Så följden blev, som Kanal Digital åxå ville, att jag lyfte på luren och fick beställa fler kanaler.
För hur i fridens namn ska man annars kunna se på tv ?
Om man inte har bild på typ var annan, sen var tredje, sen bara en emellan plötsligt osv....

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ !

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

oj jobbigt

2010-03-10 @ 14:28:08
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: zilla

Ohh vet du hur glad jag blir när du skriver så?

Tack :)

2010-03-10 @ 18:35:24
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0