Beroende ?

Ärligt snott inlägg av SPIDERCHICK, men tyckte det var lite skoj.

Åtta tecken på att du är beroende av att blogga:

1) Du tänker att du kanske borde göra något drastiskt, raka av dig håret eller operera in silikon i tuttarna, bara för att det ska "hända" något på bloggen.
Njaa..kan däemot få lite panik när jag har bloggtorka. men då får det vänta bara.


2) Du har redan nu börjat tänka på Vecko Revyn Bloggawards och undrar om det kanske månne perhaps maybe finns en förtrollad chans att du är nominerad i någon kategori?
Nix

3) Du kollar bloggen mellan två och tiotusen gånger per dag.
Japp

4) Inlägg som inte genererar några kommentarer gör dig en gnutta stressad.
Irriterad som fan blir jag.Grrrrr

5) Din högsta önskan är inte längre fred på jorden, din högsta önskan är en länkning från någon "storbloggare".
Jovars

6) Besöksstatistiken styr ditt humör.
Lite..

7) Du blir genuint irriterad om någon okänd blogg, till synes sprungen från ingenstans, går om din placering på bloggportalen.
Finns inget intresse för bloggportalen

8) Du blir även genuint irriterad över att Blondinbellas pojkvänner, assistenter och kompisar får hur många läsare som helst i ett nafs när du själv måste hanka dig fram i flera år för att komma upp i tio läsare per dag. Blogga er upp som vanligt folk för fasen, tänker du bittert.
Mjo, så kan jag tänka




Hur e det med DIG ??



Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

du får ju säga vem du snott av för att det ska vara ärligt;) haha



jag e beroende.

2010-03-11 @ 16:19:49
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: alex

Tragiskt nog stämmer vissa punkter in rätt bra på mig ;)

2010-03-12 @ 17:01:03
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hur är din fredag sötnos? (:

2010-03-12 @ 18:08:23
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0