F´låt Stefan

Btw...

Fått en ny läsare, (glad), hon heter Petra, och vi började snacka om att jag varit med i Robinson.

Då slår det mig, som en blixt från klar himmel, att jag ju lovade Stefan att blogga om att vi träffades på Sweden Rock.

F´lååt Stefan.
Jag pratar om Stefan Sahlin, om det säger er nåt ?
Han har bla varit med i "Villa Medusa", "Club Goa" och "Ballar av Stål, där han figurerade som Förnekaren"

Vi två träffades på samma storfest, som Tv3 anordnade efter Robinsonfinalen i Stockholm.
Ja, sen har vi haft kontakt då jag jobbade på radion med..

Så NUU så Stefan.

HAHAHA...


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Haha jag såg ju direkt att det var han på FB:D

2010-06-30 @ 08:42:45
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kallas han inte blånekaren i Ballar av stål? :-O

2010-06-30 @ 15:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0