Min egen Hemsa..

Innan har jag varit lat och inte orkat ta mig tid för att blogga...bara tänkt: Jag ska, jag ska...
Nu har jag inte TID !
...............Varför?....

Katti G:sson håller på att skapa en egen hemsida !. Hi hi hi, vad skojjigt det är, ska ni veta.
Jag håller lite på adressen ett tag till, för den e långt ifrån redo för att tittas på.

Det var Sandra, min gode polers som sa en dag:

-Alltså du borde skriva en bok, Katti !
Du har ju HUR mycket som helst att berätta (hon älskar att ligga på stranden och höra mig berätta om mitt liv, min uppväxt, hur det var på Robinson-ön osv)

Sagt och gjort. Nu e den på g.




För övrigt mår jag fint som snus. E inne på mina sista dagar innan semester. Jag känner verkligen att jag behöver ledigt lite mer sammanhängande.

Ska göra nåt skoj med Lotta hade jag tänkt. Ska kolla på nätet, men kanske hade varit kul med en natt på Hotell, och lite SPA eller nåt i den stilen. . Blir mysigt, och det behöver vi.
Lite kvalitetstid Mor/Dotter.



Diana, min älskade.. du är inte bortglkömd på nåt sätt..så KLART e du också Välkommen att följa med oss, men med tanke på ditt "tillstånd" vågar nog varken jag eller du ta några större svängar utanför kommunen. hahaha.

Känner mest att Lotta träffar jag allt mer sällan. Hon håller på att bli vuxen och skaffa sitt egna liv, jag förstår det fullt ut. Känns lite ovant bara. Jag är nästan aldrig SJÄLV med henne, då hon e så kär i sin V att dom nästan vuxit fast i varandra :O)

Jag kanske behöver tid med Lotta för att få rå om henne lite, eller så har jag separationsångest från minstingen. Vad tror ni ?



Nu måste jag jobba....


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Det e ju klaaaart. Bounda ni;) Ni kommer få skitmysigt <3

2010-07-08 @ 19:03:43
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0