Botten Lundell !

Halmstad igår med gänget.
Vi var SÅ förväntansfulla. Visst, hade vi en härlig dag/kväll tillsammans-absolut ! Men Lundell fick dålig kritik från Borgholmsgiget dagen innan, synd jag inte läst det, för då hade jag nog inte åkt alls.

Expressen undrar om det inte e dags att lägga av nu, och det undrar jag med.

På 2 1/2 timmas spelning kände jag igen 3 låtar.. publiken stod trofast kvar i hopp om att han skulle komma ut igen, och köra alla "gamla hits", men möttes istället av synen att schenen började plockas ner.



Mycket sorgligt. En besviken publik som ni kan se.



Nu har jag sett Uffe 3 ggr-troligtvis var det den sista nu.



Kommentarer
Postat av: Rune Rumpstek

Han är bara ute efter era pengar...

2010-07-18 @ 17:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0