Var ska vi skicka pengarna ?

I love 2010

En dag värd att firas, vilket jag gjort med. Detta året har bara börjat så himla bra, att jag knappt tror det är sant.

FASEN vad glad jag e !!!!!



Idag har följande hänt:


1. Blev befordrad på jobbet
2. Beställt en ny Platt-Tv
3. Hade mer på kontot än jag trodde
4. Fick brev där det stod: Du har betalat in 2.730 :- för mycket till oss. Var skall vi skicka pengarna ?

Man kanske skulle köpt en trisslott ?!

I alla fall, så firades det med att inte behöva laga middag idag, så det blev Vikingpizza med Viktor o Lotta.
Plus gott fika till kaffet.



My new TV.


Kommentarer
Postat av: dorta

Men WOW!!!!:D:D:D hahah faaan vad bra:):)



hihi varför tror du det blir en pojk?:)

2010-01-07 @ 23:31:06
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0