Sen blev det massa röj bara..

Magda "busan"= överraskningarnas kvinna då.

Sist hon drog med mig lät det så här i telefon:

-Hallo, du jag e utanför ditt om 5 min. Tänkte åka på Mc träff. Ska du med ?
-Ehh..va?...NU??
-Jaa!??
-Men vart då?
-Jagvet inte riktigt, men det ligger nånstans i Småland....(???)

Sagt och gjort så drog vi iväg på träff...bara hem som hastigast och kasta in sovsäck och täcke i bilen..
Å FASEN va skoj vi hade då.
Någon bild från den kvällen först:



Så vart det dags igen..

Magda skriver sms:
-Hallo..vad händer i Skåne ikväll ?..Jag e på väg dit nu.
-Jag vet inte alls...
......................10 min..................
-Fest. Vi ska till Sweden Rock området på Dödsmetalfest !
-Eh..okeeeeyyy???

Sagt å gjort !

resultatet kommer här:



Guud så häftigt alltså.

Tommy, som han heter..han bor i ett stugliknande hus där.
Och så hade bandet "Wulfgar" riggat upp trummor och hela kittet i vardagsrummet !

Så häftigt så...

För övrigt kan sägas att Wulfgar har Release-party i Malmö i Mars då dom släpper sin skiva.

Danke Tommy..hoppas Jordnötsskålen kommit till rätta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja vilken kväll :)

Ja de va fan sjukt att du hade den i din väska hahahaha

2010-01-05 @ 14:18:37
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0