My Tattos

Diana, här kommer då mina tatoos. Kul grej !
Hoppas fler hakar på som läser våra bloggar :-)


1/3

Höger skuldra. Ville ha mitt stjärntecken, ett Lejon. Det skulle inge respect samtidigt som det var snällt. Looong time ago.....



2/2

Nu ville jag göra nåt som ingen annan har. Så jag ritade upp denna Paradisfågeln själv.
Den är placerad på vänster ytterlår. ALSO long time ago...



3/3

Den jag gjorde sist, och som blev minst av nån konstig anledning. Brukar väl vara tvärtom annars ?
En impulsgrej bara. Jag satt och väntade på en kompis, som fått en liten tatuering i present. Bläddrade i kataloger, och bara fick för mig att jag skulle göra en liiiten om han hade tid.
Sagt & gjort.
Ett litet hjärta strax ovanför bröstet, som snirklar sig på en grön kvist (!???).and this too..long time ago..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0