En stund med mina tankar-tack vare Tv:n

Ensam hemma. Som vanligt slår jag på Tv:n direkt. Som sällskap...
men idag funkar inte kanalerna !
-WHAT ???? J-a digitaltv     )/&(%%/#¤"#

Hmm..vad ska man DÅ göra ?. Jag tar ett varmt bad, och lyssnar på lite Spotify.
Sagt och gjort.



Dansbandsmusiken ljuder genom rummet och in i badrummet.
ååååhhhh...så ljuuvligt !

"Nere på Grand Hotel, där jag hör ett skratt.....du å jaa, alla vet ju att..."






Så e jag då strax klar för Bio.

Ikväll bär det av för att kolla in "Shutter Island"
Ska bli spännande att se om den e så bra smo man målat upp.



Alltså, jag blir rädd bara av att kolla på denna bilden. Så ska man gå hem SJÄLV sen..Huuuuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0