Då ska hon vara vuxen nu då ?

Ja, så var det då snart dags för Charlotte att fylla 18 år.
Min Lill-piga....

Svårt att få in i huvudet att båda töserna e så stora nu.



Den ena är Gravid, och den andra är förlovad.
Tänk så mycket man varit med om egentligen på 24 år, sen Diana föddes..
24 år...jösses.
Så många ggr man skrattat käkarna ur led, gråtit då man känt sig hjälplös, tröstat, fått tröst, förlovat sig, gift sig, skilt sig, flyttat otaliga ggr, hur många olika jobb har man haft ?!, alla husdjur genom tiderna, för att inte tala om hur många gånger man möblerat OM..hur många ciggpaket har man inte sugit i sig.
Så många vänner man skaffat sig, bekanta. Stått på olika scener. Exedition Robinson, visdom, klokhet.


Det är en stor ryggsäck med massor av erfarenheter, som barnen tagit lärdom på-på gott och ont.
Dom har tagit efter och lärt sig mycket gott, som jag är VÄLDIGT stolt över.

Det kommer att bli tomt när väl Lotta också lämnar boet och ger sig ut på egna vingar. Det kan jag redan känna, när hon varit hos V några dagar. Så tyst.....

Jag antar att det bara är att vänja sig. Det är tidens gång. Men jag är glad för mina barn, och stolt !
Ni två, Diana & Charlotte, är det bästa jag har, mina ädelstenar.

Älskar er så.


Så Lotta. Snart e det dags..

18 år den 2 Mars.

Litet Grattis i förskott, Puman, Lollo, Magerskrikan min



Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

aaaaaw vilket fint inlägg:D



Ja vi e stolta över dig med:D

2010-02-17 @ 08:39:45
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Haha ååh vad söt du är mor :D

2010-02-17 @ 09:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0