Ett Robinson skutt

ja.. där fick min blogg ett RIKTIGT Robinson-skutt.. haha
många läsare som dök upp här inne. Vad skoj ! Ni får HEMSKT gärna skriva en liten kommentar åxå, kära läsare. Jag svarar gärna på frågor om ni har sådana.
För jag vet att folk undrar tex, om vi fick mer mat än det som syntes, och hur Aschberg var egentligen, om det var jobbigt med alla kameror, om Robinson-Robban verkligen är så knäpp som han utger sig för att vara osv.. haha

Det är som sagt 5 år sen jag var med nu, och man tänker knappt på tiden på ön längre. Inte ALLS om sanningen ska fram.
Dock blir jag påmind då och då fortfarande. Lite oftare precis när Robinson drar igång på Tv varje år.. Jag kan inte FATTA att folk fortfarande känner igen mig.
Jag kan undra vad f*n folk glor på ibland när man går på stan eller i sin lilla hemby. Har jag glömt byxorna hemma, eller ser jag rent hemsk ut i håret ?!...innan jag kommer på, att dom viskar och smusslar om Robinson..
En rätt olustig känsla som faktiskt tär lite på självförtroendet innan jag kommer på vad det är.. :-)

Rent fysiskt har jag inga minnen från tiden mer än min vattenflaska och snäckor som jag gjorde ett armband med av en bitfiskelina. Märkligt nog var det ett litet hål i varje snäcka (konstigt).

Köttsår:
Ja, sen har jag mitt ärr på foten med, som aldrig kommer försvinna. Den uppstod efter vår första tävling, där vi tävlade om att få den "fina" stranden eller ej.
Vi hade fotbojor på oss, som var så vassa att dom skar rätt in i fotleden. När vi äntligen kom i mål så skrek jag av smärta och lycka över att det var över.


Så här såg vi ut.


Vi sitter ihopkedjade med varann och går i rask takt en lååång bit. Bojorna skar in i foten och gjorde ett öppet sår på min vrist stort som en 5-krona, som inte läkte över huvudtaget på hela övistelsen, pga luftfuktigheten antar jag.
(jag i rosa kjol)

Men vi VANN!!!!
Och vi vann den fiiina stranden... hihihi


Kommentarer
Postat av: zilla

Oj,va köttigt me sån bojja,ajajaj!

Men de lönade ju sig eftersom ni vann ju. :)

2010-12-29 @ 12:23:31
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0