Tysta leken börjar nu...?

Tja."
Vad ska jag annars kunna berätta . Hör att ni sitter och väntar på nästa "avsnitt" i mitt liv.

Kan dessvärre säga, att det inte händer allt för mycket just nu, rättare sagt ingenting .



Vi brukar messa (som fasen), och nu har det varit tyst i luren sen i går vid Lunchtid.

Det har SÄKERT sin naturliga förklaring, bara det att JAG inte vet vilken förklaringern är. Förstår inte karlar att den andre undrar varför ett mönster bryts, liksom ?

Och dessutom har ju vi kvinnor förmågan att gräva ner oss i ett speciellt ord:

"Varför"

-Varför svarar han inte ?
-Varför svarar han SÅ?
-Varför gör han såå ?
-Varför gör han INTE så ?

Det är ju inte klokt så löjlig man är egentligen, eller hur ?

Han hör väl av sig om och när han känner för det.



Han kanske inte är som en annan som har ALLTID har mobilen intill sig dygnet runt-sover med den-svarar direkt på sms osv.. Jag till och med BADAR med den i havet ! ...Woops..*skrattar och skäms* Ni minns den fadäsen väl ?

Hör han av sig, så hör han av sig... *rycker på axlarna*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0