sen när man gjort sin sammanfattning...

så KAN, observera KAN det vara så att allt inte riktigt stämmer om "J".

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg, så behöver man tid att smälta alla intryck man fått. Rannsaka, bearbeta allt som hänt och SAGTS.

Och när jag nu gjort det idag..dyker det upp en handfull frågetecken/saker som inte stämmer riiiktiiigt.




Jag ska låta det vara osagt än så länge, det lär visa sig inom den närmsta tiden.
Inga stora saker, mest bagateller som sagts, och som inte går ihop med varandra.det ena utesluter det andra liksom, och man undrar vilket som stämmer..


Kommentarer
Postat av: Belinda

Var försiktig gumman! Och ta hand om dig :-)

2010-08-13 @ 16:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0