Nojig

Snacka om att jag e nojig idag. Så fort jag bara TÄNKER på det, så kommer fjärilarna i magen.

Igår var jag sjukligt trött när jag kom hem från jobbet, men istället för att ta den lilla 20-min Powernap:en som jag brukar, gick jag hejdlöst på fönstren i stora rummet..putsa putsa.

Å Visst ja. Skulle ju kolla om det var ledigt i tvättstugan...



Guud hur mina FÖTTER ser ut då. Nej-får bli ett fotbad direkt.
Faasen..ToaSKÅPET skulle jag ju städa ur med..
LJUS!....jag måste köpa ljus !
Byta sängkläder..

Tankarna går nåt i stil med:
Vad ska jag ha på mig ?
Hinner jag göra allt som jag ska göra innan han kommer ?
Tänk om det inte klickar ?
Tänk om vi sitter på var sitt håll i soffan och försöker komma på nåt att säga ?
Tänk om det bara klickar för EN av oss ?

Tänk om det inte kllickar ?
Tänk om det inte klickar ?...................................

Jag vill ju att det ska säga "Klick", men jag är liiite skeptisk, eller vad ska man kalla det ?.Världen går inte under ifall det INTE skulle gå bra..

Ikväll kommer "J"...han KOMMER ikväll !



"Jag vill haaa någon att älska å hålla i hand, någon som alltid ror båten i laand. Någon som delar min glädje och sorg, varenda daaaag. Just den karln vill jag haaa"



Kommentarer
Postat av: Anders

Hej vännen!!

Ser att du har en spännande dag framför dig, får jag önska dig lycka till, du förtjänar verkligen ett lyckligt slut!

/A. fd. Lule, numer Götet

2010-08-11 @ 08:44:32
Postat av: anouk - Gravid

hihihi spääännande:D

2010-08-11 @ 11:02:57
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Alex

Lycka till Snygging!

2010-08-11 @ 12:17:50
Postat av: Marie

heja heja till faster=)

Hoppas du har en underbar kväll nu och att du är lycklig. Vilken rolig blogg du har. Lovar att läsa den oftare och kommentera mer. Många solkramar från Marie

2010-08-11 @ 20:25:18
Postat av: Angelica

Woohoo! Heja katten =P

Livet är allt bra underbart ibland ;)

2010-08-12 @ 07:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0