Mr Hunk !

Nu känns det som jag skiter i vilket.
Antar att det går upp och ner, men eftersom man inte vill ta tag i detta och reda ut det med mig så var det nog inte allvar från din sida heller..

What ever.

Ingen STÖRRE förlust i alla fall.



Kan ju iaf Tacka för att du hjälpte mig rensa agnen från vetet gällande "vän" kretsen.
Där gjorde du mig en björntjänst.

Alltid NÅT gott ur det onda.
Det finns säkert en mening med detta med. Det tror jag helt klart.

Kram från "The Dramaqueen"..som min sk VÄN kallade mig. Hellre Queen än Biiiitch !!

Så vandrar fröken Katti ut i natten, och kanske...ja KANSKE kommer den RIKTIGA drömprinsen nästa gång..



Det löser sig alltid, sa käringen och sket i vasken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0