Jag sticker...för HÄR blir inga barn gjordaaa !

Ja detta inlägg blir nog mitt sista inlägg för helgen.

Jag är så nervös så jag biter snart av mig mina fina naglar alltså.



Har inga som helst planer för helgen, förutom att sitta utanför förlossningsrummet och vänta på mitt underbara Barnbarn.


För övrigt e allting helt OK.
"J" är lika underbar-kanske än MER underbar nu. Han e så himla gullig och rar.. han kommer mest troligt till mig nästa Fredag. Det lutar ditåt.
Jag längtar.....



Men ha det gott, alla läsare. Jag drar hem från jobbet snart, för HÄR blir inga barn gjorda !

Kommentarer
Postat av: Belinda

Åk heeem! Du är ju så nervös att du snart hoppar av stolen ju! Packa ihop nu och stick hem så att du kan hjälpa till att uppdatera oss om bebisen!

2010-08-20 @ 11:20:50
Postat av: anouk - NeverEndingPreggo

Haha vilkenhäftig påse:D

2010-08-20 @ 12:55:31
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: H.

HAHA vilken snygg påse!!

2010-08-22 @ 00:27:40
URL: http://hjartatihanden.blogg.se/
Postat av: Linda från Malmberget/Gällivare

Grattis till barnbarnet!

2010-08-22 @ 11:53:02
Postat av: Bella

grattis Äntligen har du blivit mommo :)

2010-08-22 @ 13:49:49
Postat av: Zandris

Grattis till mormor Katti!!!



Nu har ditt första barnbarn anlänt! Ta hand om henne och skäm bort henne med massor av kärlek :)



Kram & Grattis än en gång! =)

2010-08-22 @ 20:27:14
URL: http://scollection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0