Fre-Sön


Fredag:

Jaa. Fredagen gick till att studera vännernas kubb-spelande från min balkong, jag kände inte för nånting i fredgas kände jag. Gjorde ett försök att haka på folket och tog 2 öl- som snakade "BLÄ".

Så vid 23-tiden stoppade jag om mig själv i soffan, med täcke och en "vit dunkudde" som luktar "Vercaaache"

Lördag:

Nu e Katti G:sson på ett HejDundrande gott humör, och jag hoppar o skuttar mest hela dan tycker jag. Det smittade av sig på min dotter o hennes Karl, så dom drog en 2-,mans show för mig med Guittar hero-gittar och Singstar-mick:




Sen blev det mer besök;

Diana o Björn och gamla x:et uppvaktade mig.

Tack för alla presenter, mina vänner :-)

Kvällen avslutades med drinkar, Tiquila och gott sällskap. Hyfsat tidigt i säng, men haft en Kalas-dag



Nu e man 48 !...å snart mommo ..hihi


Söndag:

Hälsat på folk, och rett ut lite missförstånd med "J". Tänk att det kan bli så galet och fel, bara för man inte hunnit lära känna varann riktigt ännu.
Men nu ska dom "?" som fanns ha bytts ut mot "AhAAA!!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0