Big boobs

Full rulle efter jobbet, bolaget, provat säkert 7 olika BH:ar, utan större succe´.. alla e för SMÅ !..jag hatar att prova kläder över huvudtaget.

Inte gjorde det saken bättre av grannarna i provhytten intill:
-Ina, Inaa...Kolla på denna ?
-Åh GUD vad snyggt den BH:n sitter då !..Vad e det för storlek ?
- B 75....

Jag tittar på min D NITTIOFEM som jag precis knådat in en tredjedel av bröstet i. Resten pöser över både på sidorna och framtill.. suck....jag vill ÅXÅ ha såna sööta små BH:ar, med spets och SMALA band på axlarna !!

Så berättade jag det för anouk, och hon säger:
-Men jag hittade 2 jättefina BH:ar idag.
-Jasså, vart då ?
-På xxx..det är iofs amnings BH men det gör ju inget. Du kan köpa såna ?!

mjooo, förvisso..men e det inte KASST att det inte finns större BH:ar än D ???

Suck..ska man behöva köpa AMININGS-BH bara för att man har stor barm !?




Hem i alla fall, utan BH och lasta av maten. Sen bar det av till tösen med presenter till Knoddelina. Jag köpte lite kläder. Ett par jeans och en rosa spetsbody plus ett par Uggs, som var så söta så det inte var klokt alltså !



Jaa, och så ett par dojjs till mig. Det hittade jag i alla fall. Det blev Coverce-kopior, rutiga.

Efter hembesöket där, hemåt igen.
Sandra var as-snäll och slängde sig på disken och jag dök på dammsugaren. Går ju inte kolla på film och tända ljus om man inte har i ordning hemma.





Nu e klockan 00.12 och jag har betalt dom sista räkningarna, och skådat saldot på kontot.
Med den magra siffran på näthinnan ska jag sova, och i morgon dränker jag Swedbanktraumat med alkohol och RockaBilly-night.

TJOSAN och Natti natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0