Troja j*uls skit !!

Ahhhhhhhhhhh...
SItter i godan ro och ska hämta hem några låttexter på nätet.
Går in på letssingit.com som jag alltid använder (gör ingen länk till den,för då hade du säkert klickat på den) HAHAHAHA....

Plötsligt börjar det blinka överallt på skärmen, och en himla massa rutor med texten "VARNING" kommer upp..
Även ordet "TROJAN" syns här och där..


Oh...shit !! VIRUS !




POFF !..........................................datorn startar om, av sig själv.

Varpå jag skådar ett skrivbord helt tomt. Inte en enda ikon finns kvar. Totalt rensat.

Så nu blir det inte lika mycket bloggande på ett tag. Men ska försöka passa på på rasterna från jobbet, och som i detta fallet, hemma hos Anouk


Kommentarer
Postat av: Nilla (bf 13/5)

Aj aj... Då vet jag vilken sida jag INTE ska besöka då, med andra ord...

Ja, det var ju via Anouk's blogg jag hittade till dig, samtidigt som hon hittade till mig via nån annan blogg! ;) Vilken värld detta internet är egentligen?



Klicka på din blogg då den verkade intressant, eftersom jag själv är Norrlänning i grunden, eller mer specifikt - en Norrbottenstös. :)



Bor du i Norrland, eller?

/Nilla

2010-04-15 @ 22:19:28
URL: http://blogg.phernilla.net
Postat av: Nilla (bf 13/5)

Vilket sammanträffande, då har vi ju nästan varit grannar då... skratt Jag komemr nämligen från Kiruna!



Men det var lääängesen jag flyttade därifrån nu (90-talet).



*kramen*

2010-04-16 @ 09:50:10
URL: http://blogg.phernilla.net
Postat av: Kusin Vitamin

Men Katti! Du ska inté syrfa på suspekta sidor! ;-)

2010-04-17 @ 09:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0