@ work

Snö i Kristianstad. Inte mycket, men ändå ...

Så nice.
Jag var tvungen att föreviga det när vi skuttat av tåget och gick mot jobbet.





Det är så KUL på jobbet !
Det spelar ingen roll hur trött eller o-taggad man är när man kommer innanför dörren där.
Man FYLLS bara av glädje och positivitet direkt.

Dom första man ser är det vackra akvariet, och jag brukar vara artig och säga:
-Godmorgon, fiskarna.



Jaaa ! Dom ska man väl åxå hälsa på ?

Vi har som jag kanske nämnt innan en Tiara som vandringspris varje dag.



hehehe....Jag fick också äran att bära den

Sen fick jag se på fejjan att Zillis och Malin skrev att dom flyttar fasiken tillbaka till Norge igen, om dom inte hittar ett jobb snart.
Och VIPS, så hade vi fixat till en anställningsintervju till de båda.
Varför ska man gå miste om såna begåvningar, när vi nu faktiskt behöver folk som sitter på Norge.

Så GRATTIS till era nya jobb, snäkks..





CU  Katti***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0