Flop för COMVIQ Mobilt bredband.



Får skryta lite med mina naglar, för idag fick jag frågan vart jag hade gjort dom ?
Grejen e den, att det är mina egna..! *stolt*

Nu tar mitt Internet slut när som helst.
Har det sk refillinternet, som för övrigt e bajs.
Fett surt att det inte funkar som det ska. Det är segt, och man loggas ut när man minst anar det :-(
Fyller man på för 1 månad...tar det slut efter 2 veckor. Fyller jag på bara för 1 v, så e det slut på 2 -3 dagar...FAST jag har kvar på potten !...
Absolut inget jag rek någon att köpa !




FLOPP !!!

Kommentarer
Postat av: Zandris

Fan, va bittert... Har du ringt å kollat varför det är så?? Kram

2009-11-25 @ 09:01:19
URL: http://scollection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0