EZZEX å jag ?


Namnet kom Roger på en dag när han satt inne på toaletten..

Min stora dröm är och har alltid varit att sjunga i dansband, och nu kan jag bocka av det i listan med.

Jag hade äran att vara med i EZZEX för ganska prcies 1 år sen, och min sista ton är inte lagt där ännu (om jag får bestämma)

Här är några bilder från min tid med bandet (rep)


Det går bra för EZZEX...
Vi kunde se dom i Dansbandskampen för några veckor sedan. Tyvärr var det inte en av dom bästa dagarna för sångerskan, så dom gick inte vidare. Men dom var DÄR !


Så brukar jag säga till folk också, som vill vara lite skadeglada och fråga: " -Du var ju med i Robinson, eller hur ?..men det blev inte långvarigt ? HAHAHA"
-Hur länge var DU där ? frågar jag då. Då brukar dom bli ganska långa i fejjan.

Det var 10.000 pers som sökte -2005, då jag var med. Så jag är SÅ nöjd.


Så HEJA Ezzex, Kör hårt !

Ezzex Hemsida

Ezzex första låt/dansbandskampen.

Ezzex andra låt/dansbandskampen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi rätt

2009-11-10 @ 17:43:18
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0