The big question..

Så vart det Måndag igen.
GUD vilken dröm jag haft i natt, hörrni...Helt SJUK.
Den är så sjuk så jag kan inte ens berätta den för er.
Hmmppf...ehh..*host-host* ..Jag kan ju i alla fall säga att det var INGEN mardröm ;-P

hahaha...Jösses.

Nåväl. Idag e det Måndag 14 December.Har vi lite flyt och kämpar på som satan, så BORDE vi gå på julledighet idag.
Vi har en tävling, med ett gemensamt mål, och när vi klarat av det går vi hem...till den 7 Januari. Ju förr desto bättre.

Vi har en Liiiten, liiten bit kvar så..
Det e bara att köra på nu.



Ang Jul & Nyår:
Som sagt blir det en annorlunda Jul i år. Lotta åker ju med Pappa till Norrland.
Diana o Björn har ett förslag.
Sen har jag Varberg eller Friberg också att välja mellan...?
Jag vet faktiskt inte vad det blir, men Varberg troor jag får vänta, med tanke på att jag har Sambo ju...



Så tror jag inte det blir det Nyårsfirande vi siktat på, jag och Jazpi-Emma.
Där har jag Stockholm till Coola-Jonna & Varberg (igen) till Hår-Magda att välja mellan.



Mycket nu... hehehe


Filmtajm
Kollade på "Skicka vidare" igår.. Naaaw vad den e bra..Man får allt en tankeställare där.



Over & out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0