Så snodde dom Lottas mobil :-(

Fredag kl 19.30 PIP !

Himmelriket kommer och ger ett glatt gäng en demo på allt mellan himmel och jord.
Jag kan avslöja EN sak jag beställde..hihi:



Beskrivning:
Stor teflonbehandlad penisformad bakform. Passar utmärkt för sockerkaka, pudding, jättechokladkaka etc Kakan blir ca 26,5 cm lång, upp till 16 cm bred och ca 4 cm djup.
Pris: 95,00 kr

SÅ himla häftig !

Jag vill Tacka er ALLA för kvällen. Ni gjorde den till vad den blev. Så himla nice !!


Så märkte vi på kvällen att Lottas mobil saknades..vi ringde den och det var mobilsvar= Stulen !

Men som genom ett under råkade några av mina vänner på Lördagen, vara på en fest där "någon" hjälpte till och gjorde en del samtal. Och denne "någon" har en egen stjärna i himlen..helt klart. Och den personen är det ingen av oss i familjen som ens känner, ÄNDÅ engagerade han sig så enormt för den goda sakens skull.


Så nu är mobilen åter tillbaka på Hagagatan där den hör hemma.

Ett stort  "någon" !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0