Jul Jul, strålande Jul

Så var då Julafton över för denna gången.

Lotta e som sagt i Norrland, så vi styrde kosan till Svängsta och tillbringade julafton med Björns föräldrar och syskon.

Det var SÅ mysigt. Tack för en kanonmiddag. Är fortfarande mätt
Och tack Diana & Björn för finfiina Julklappar !!





Dessvärre kunde jag inte stanna så länge som jag hade önskat, eftersom SAMBO nån timma innan vi skulle åka iväg, glufsade i sig värdparets Shokladask !
En hel ask "Merci´" kastade han i sig medan jag var iväg på affären...med plast å allt.

Detta är de enda spår han lämnade efter sig :

Före:



Efter:



Som tur är mår han fint, tack vare att han är så pass stor och har en rejäl pump som fixar ett halvt kilo shoklad...

Tack för det...min lille gosse-goos gubbe.




Kommentarer
Postat av: diana

hihiii

2009-12-25 @ 16:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0