Den ena kommer och den andra går....

I dag kom Lotta hem !



Min glada lilla Tjollanta..

Så skönt. Jag har saknat dig, Lotta så MYCKET !
Vi bytte Julklappar och hade mysigt.

Idag åkte Diana & Björn upp till Norrland över Nyår..I skrivande stund ligger dom och dundrar i en sovupe´på tåget..



Faktiskt rätt så mysigt att sova på tåg...i alla fall förr, när man kände skarvarna i rälsen...dodong...dodong...
Sövande.
Dom kommer bergis få en härlig Nyårsafton.



Själv blir det nog Stenson i år igen ute i Sölve..


"Stenson" The Man.

Japp, så blir det. Och det blir najs..
Vi åker ut vid 8 tiden, då e det käk och hela fadderullan..


Jag e bustrött nu. Har vänt på dygnet helt, och komer få ett h-vete sen när det blir dags att jobba igen....men den da´n, den sorgen.

Carpe Diem, eller hur, folks ?

Iafll jag inte skriver nu på ett tag, så ha ett GOTT NYTT ÅR !



Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: anouk

haha säkert att vi haft sovkupé... Liggkupé för hela slanten ed italienare och japaner;) men funkat ok.:*

2009-12-30 @ 10:43:05
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0