Fattar DU nåt ?

Jag tror det har gått för lång tid sen jag bloggat sist (förutom det lilla om "TOY" igår då). Kommer inte igång att skriva, är FÖR mycket som ska loggas, och då vet jag inte i vilken ände jag ska börja.
Ny mobil, tex. Som inte funkar som den ska ALLS.


Dyker upp folk i telefonen via sms som jag inte har inlagda, men det står deras Namn i fönstret !?
Skickade meddelanden läggs inte i ordning, utan kan hamna i Mitten, eller sist...jag fattar verkligen ingenting !
Ena stunden har jag all min musik där, för att i nästa stund läsa att jag inte kommer åt dom filerna.

Nån som fattar nåt här ?

i Morgon har jag dildoparty med "himmelriket".
 Och vi blir runt 15 personer om jag räknat rätt :-)
Det ska nog bli någon slags dokumentation av den kvällen..hihihi.

Igår fick jag ett MYCKET roligt besked, så sjukt roligt !!!!


Men det kan jag inte avslöja ännu...ni får vänta lite.
Och NEJ, jag e INTE med barn..hahahah...e alldeles för gammal för sånt trams.


Take care ***Katti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0